0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Wellness hotel REZIDENCE Recenzje

Ocena hotelu

92%
Znakomicie

by 2893 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    94%
  • Czystość

    96%
  • Wyposażenie

    93%
  • Komfort

    90%
  • Cena

    90%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

Kamila Rohlínková

para, 21.5.2019

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
10 %
  • V hotelu se nám líbilo, wellnes bez omezení cely den je výborný marketingový krok. Byli jsme v hotelu poprvé, ale určitě se budeme chtít vracet. Také výběr a nabídka stravování byla výborná, muže si vybrat každý a myslíme, ze mu bude chutnat. Rovnez okolní příroda vás nezklame, cyklovylety, blízké památky atd.

  • Nemáme co vytknout, jen snad, ze v době pobytu nefungovala bezpečnostní kamera na parkovišti hotelu, které je mimo areal hotelu.

Personel
1
Usługi
1
Czystość
1
Komfort
1
Value/money
1

Jan Poulík

para, 4.1.2016

Čeština

  • Cena ogólna
17 %
  • velmi špatné, kvalita jakýchkoliv služeb, pokud by se to službami opravdu dalo nazvat, neodpovídá ceně

Personel
2
Usługi
1
Czystość
2
Komfort
0
Value/money
0

Zlata

podróżujący w pojedynkę, 11.4.2024

Čeština

  • Cena ogólna
20 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Anna Pilatova

podróżujący w pojedynkę, 10.12.2021

Babice Česká republika

  • Cena ogólna
20 %
  • Zdravím a přeji hezký advent a těším se na viděnou během března Moc se mi tam líbilo, všechno bylo perfektní. Výhodou pro nás dříve narozené, že vše je pod jednou střechou. Připomínky mám pouze k vysoké vaně, že sprcha není samostatná. Buď dát nějaké schůdky k vaně.

  • Přeji celému vedení včetně personál dobrý zdraví a štěstí a klid v duši po celý Nastávající nový rok a mnoho spokojených klientů, tak jako jsem byla já. Omlouváme se, že jsem to napsala do tohoto dotazů, ba naopak, co se mi líbilo!! Ještě jednou děkuji za servis. Srdečně zdravím Pilátova

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

miloš culka

podróżujący w pojedynkę, 26.12.2022

Pardubický kraj

  • Cena ogólna
32 %
  • Štědrovečerní víkendový pobyt neodpovídal avizované nabídce. Rozsah stravování-respektive nabídka pokrmů i celkový servis na úrovni dvouhvězdičkového zařízení. V daném termínu v okolí nebyl k dispozici jiný poskytovatel stravovacích služeb a vlastní hotel polední nabídku jídel vůbec neřešil. Servis u večerního jídla byl pomalý a nabízený výběr jídel malý.

Personel
6
Usługi
2
Czystość
4
Komfort
2
Value/money
2

Blanka Benešová

podróżujący w pojedynkę, 2.12.2013

Čeština

  • Cena ogólna
32 %
  • Rozhodně tam znovu nepojedeme. Voda v bazénu špinavá, při pobytu ve welness zoně obsluha kolem nás šudlila podlahu hadrem, v bazénku horká / teplá voda stejné teplovty a ve vodě chuchvalce vlasů, ve vířivce pěna (neodvážili jsme se do ní vlézt), stropy - olupující se. V hotelové restauraci jsme čekali přes 20 minut,než si nás někdo všimne, v nápojovém lístku - nabídka vín:BÍLÉ, RŮŽOVÉ, ČERVENÉ :), hotel byl zdařile zrekonstruován z EU peněz, nicméně vybavení interieru nevkusně splácané a necitlivě vybrané, na stěnách u "mosazných tabulek" nalepené zalaminované popisy,nelepené izolepou na zdi. Vedle replik dobových obrazů obraz z ikea nebo fotky žiraf v klipu. Na pokoji sice čisto, ale neútulno - na zdech ( v kombinaci křížovou stropní klenboou) laciné moderní osvětlení. Na recepci vedle renesančního stolku otřesný plastový kaktus složený za 3 dílů, u baru - v kontextu historické budovy na zrcalde napsané růřžovým písmem( rtěnkou? :)) ALL INCLUSIVE..... Nevkusně přeplácané doplňky, nevkusně sladěné "styly", jídlo - průměrné - odvážili jsme si dát pouze smažák . Z "welness" jsme byli velmi zklamaní. V tomto hotelu se snad může líbit jen hostům, ktěří mají doma zahrádky plné plastových a sádrových trpaslíků. Doporučit můžeme jedině jako prohlídku skanzenu nevkusu!!! :) Co lze pochválit - výborné byly masérky, masáž profesionální.

  • provedení masážě

  • welness - špína nevkus všudě

Personel
5
Usługi
3
Czystość
5
Komfort
2
Value/money
1

Ema S.

grupa przyjaciół, 28.2.2011

Čeština

  • Cena ogólna
32 %
  • parkovani- 300 m od hotelu,preplnene,nebylo kde zaparkovat!Personal byl na 4hviez.hotel neprofesionální,dostatecne nás neinformoval o sluzbach hotelu,jidlech,atd.Zadne jine procedury v tomto hotelu nebylo mozne dokoupit-hotel je totiz neposkytoval!Masaz ze zakoupe.balicku spa byla cca 15 min.misto 30 min!Jidlo v restauraci se nedoplnovalo,stoly byly spinave-hlavne po snidani!Naopak pokoj byl cisty,uklizeny stejne jako zbytek hotelu... + bylo prekrasne okoli i pamatky

Personel
1
Usługi
2
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
3

Miloslav Gancarcik

para, 28.4.2014

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
38 %
  • Nezlobte se ale 5hvezd hotel to by muselo vypadat jinak

  • v sobotu rano jiz nebyly masaze k dostupnosti ( Jeli jsme tedy do Gmundu do spa ) , na pokoji derave zupany , vypinac v koupelne pokoj c 135 prelepen izolacni paskou , nebezpeci urazu el, proudem , ve welnws rucniky derave a uspinene ,vecere do 21 00 ale v 20 40 jiz personal sklizel salatovy bufet , oll incl napoje v patek jeste plnohodnotny dzus a v sobotu jiz redeny vodou , bile vino a sekt velmi podradne chuti , dezert v sobotu vecer zmrzly , personal znechuceny obecne hlavne recepcni ktera v sobotu ci v nedeli rano neumi ani pozdravit a vic ji zajimala jeji snidane za pultem nez zakaznici pred nim . Gancarcik

Personel
5
Usługi
4
Czystość
5
Komfort
4
Value/money
1

Bína Jiří

podróżujący w pojedynkę, 13.5.2023

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
40 %
  • Hned první večeře bez džusu koly domácí zazvorove a bezove limonady dle nabídky voucheru...vyřešeno až za tři dny, ale bez domácí limonády...chtěli jsme nějakou náhradu, ale bez odezvy....co s tím...

Personel
4
Usługi
4
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
4
Wellness hotel REZIDENCE replied to this review.
Dobrý den, jelikož jsme měnili v průběhu měsíce května nápojový automat, tím se tedy pozměnila i nabídka nealko nápojů (dle reakce hostů za vyšší kvalitu) . Stále je mají hosté k dispozici v rámci balíčku po celý den. Džusy jsou dokonce nově ve 3 variantách. Co se týče domácí limonády, je to sezónní záležitost. Za výpadek se samozřejmě omlouváme, ale jak již inzerujeme na webu je to sezónní nábídka. Nyní jsou již k dispozici.
S pozdravem,
Tým Wellness hotelu Rezidence

Vlastimila Simerská

podróżujący w pojedynkę, 9.10.2012

Čeština

  • Cena ogólna
42 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
4
Czystość
4
Komfort
2
Value/money
4

Anonim

para, 10.4.2024

Vysočina

  • Cena ogólna
44 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
2
Value/money
4

Anonim

grupa przyjaciół, 5.10.2021

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
44 %
  • V tomto hotelu nevládne příliš vřelá atmosféra, personál restaurace neochotný a neustále naštvaný. Nápoje se nesmí odnést na pokoj, restaurace otevřená pouze do 21 hodin. Nikde není vyvěšen ani uveden v jídelním lístku ceník piva a vína, takže kdo má zaplacený balíček pouze s nealko nápoji, nemá přehled o ceně.

  • Velmi chutná a bohatá strava

  • Wellness , solná komora o ničem,jen místnost s lehátky bez rel.hudby,bez tekoucí vody...prý nefunguje. Ve vířivce špinavá podlaha, otevřené dveře,žádné soukromí.

Personel
2
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
2

Marika Ištok

rodzina z małym dzieckiem, 3.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
44 %
  • Služby personálu

  • Omezení kávy do 16hodin, omezení vstupu děti do bazénu, vlasy na zemi v koupelně po příchodu na hotel. Poměr cena kvalita. Za tyto peníze jsme jinde byli mnohem spokojenější.

Personel
10
Usługi
6
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 21.11.2016

Čeština

  • Cena ogólna
44 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
3
Usługi
3
Czystość
6
Komfort
5
Value/money
5

Vlasta Jandová

podróżujący w pojedynkę, 7.3.2018

Čeština

  • Cena ogólna
45 %
  • Pokoj 203 by vůbec neměli pronajímat. My jako nejstarší účastníci,jsme dostali tento pokoj. Kde je špatný přístup do druhé postele,měla jsem okopané obě nohy.Už nikdy více.

Personel
5
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
0
Value/money
3

Božena Hnátová

rodzina ze starszym dzieckiem, 7.9.2015

Čeština

  • Cena ogólna
46 %
  • musím poděkovat starší paní na recepci (omlouvám se za jméno), za její ochotu a vstřícnost. S pozdravem Ing. Ilona Matějů, MBA

  • nelíbilo se mi chování některých zaměstnanců hotelu (jedná se především o druhou směnu personálu) a potom jídlo, z kterého mě bylo párkrát dost špatně. protože jsme byly s maminkou na výletě, tak jsme dostaly od druhé směny zbytky od snídaně místo oběda. Nemyslím jsi, že jsme zaplatily málo za pobyt, a navíc jsme měly mít all inclisive, domnívám se, že vedení hotelu tuto službu nepochopilo.

Personel
4
Usługi
5
Czystość
7
Komfort
5
Value/money
2

Dana Hrdličková

podróżujący w pojedynkę, 5.8.2013

Čeština

  • Cena ogólna
46 %
  • příjemné služby spa

  • rozvrzané postele, shrnující se prostěradlo + s dírou , koupelna nevybavená např. koupací čepicí, mlékem, mýdlem u sprchy. V koupelně vana bez zástěny ke sprchování, místo ke sprchování

Personel
6
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
3
Value/money
4

Eva Krejčová

para, 7.7.2011

Nové Hrady , CZ

  • Cena ogólna
46 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
2
Value/money
4

Jana Bastlová

rodzina z małym dzieckiem, 7.1.2011

Čeština

  • Cena ogólna
46 %
  • Hotel je nový, velmi hezky vybavený ve wellness, zařízení nové. Personál v restauraci je s úderem zavírací minuty u snídaně nevrlý, neochotný a dává najevo, že má zákazník již vypadnout. Uklizečka napochodovala s luxem do restaurace ještě před koncem doby pro snídaně. Juice, který je zdarma, je ten nejlevnější nápoj z 2l lahve prodávané v supermarketu, káva ke snídani je Jihlavanka standard. U večeře je bufet se zeleninou tj. hrášek a kukuřice, někdy ledový salát nebo nakrájená mrkev. Toto velmi znehodnocuje kvalitu poskytovaných služeb a určitě nepatří mezi služby kvalitního čtyřhvězdičkového hotelu. Ve sprchách wellnessu chybí sprchový gel (i na pokojích je k dispozici pouze tuhé mýdlo na ruce a to je vše). Jinak je hotel hezky vybaven, wellness je moc příjemné, ale pokud se nepolepší servis, už bych sem nejela.

Personel
2
Usługi
2
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
5

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
48 %
  • Poslední pobyt, oproti minulým pobytúm výrazné zhoršení.

  • Nedostatečné doplňovany snidaňový bufet. Při pozdějším příchodu na snídani pouze zbytky. Nedostupná vířivka, obsazená dlouhodobě, bez reakce ze strany obsluhy.

Personel
6
Usługi
4
Czystość
8
Komfort
4
Value/money
2