+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Wellness hotel REZIDENCE Отзывы

рейтинг отеля

92%
идеальный

2893 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    94%
  • Чистота

    96%
  • Оборудование

    93%
  • Комфорт

    90%
  • Соотношение цена / качество

    90%
Показать отзывы от:
Сортировать по:
Показать:

Kamila Rohlínková

Пожилые пары, 21.5.2019

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
10 %
  • V hotelu se nám líbilo, wellnes bez omezení cely den je výborný marketingový krok. Byli jsme v hotelu poprvé, ale určitě se budeme chtít vracet. Také výběr a nabídka stravování byla výborná, muže si vybrat každý a myslíme, ze mu bude chutnat. Rovnez okolní příroda vás nezklame, cyklovylety, blízké památky atd.

  • Nemáme co vytknout, jen snad, ze v době pobytu nefungovala bezpečnostní kamera na parkovišti hotelu, které je mimo areal hotelu.

Персонал
1
Services
1
Чистота
1
Комфорт
1
Value/money
1

Jan Poulík

Пожилые пары, 4.1.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
17 %
  • velmi špatné, kvalita jakýchkoliv služeb, pokud by se to službami opravdu dalo nazvat, neodpovídá ceně

Персонал
2
Services
1
Чистота
2
Комфорт
0
Value/money
0

Zlata

одинокий путешественник, 11.4.2024

Čeština

  • Общий рейтинг
20 %

(without text rating)

Персонал
2
Services
2
Чистота
2
Комфорт
2
Value/money
2

Anna Pilatova

одинокий путешественник, 10.12.2021

Babice Česká republika

  • Общий рейтинг
20 %
  • Zdravím a přeji hezký advent a těším se na viděnou během března Moc se mi tam líbilo, všechno bylo perfektní. Výhodou pro nás dříve narozené, že vše je pod jednou střechou. Připomínky mám pouze k vysoké vaně, že sprcha není samostatná. Buď dát nějaké schůdky k vaně.

  • Přeji celému vedení včetně personál dobrý zdraví a štěstí a klid v duši po celý Nastávající nový rok a mnoho spokojených klientů, tak jako jsem byla já. Omlouváme se, že jsem to napsala do tohoto dotazů, ba naopak, co se mi líbilo!! Ještě jednou děkuji za servis. Srdečně zdravím Pilátova

Персонал
2
Services
2
Чистота
2
Комфорт
2
Value/money
2

miloš culka

одинокий путешественник, 26.12.2022

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
32 %
  • Štědrovečerní víkendový pobyt neodpovídal avizované nabídce. Rozsah stravování-respektive nabídka pokrmů i celkový servis na úrovni dvouhvězdičkového zařízení. V daném termínu v okolí nebyl k dispozici jiný poskytovatel stravovacích služeb a vlastní hotel polední nabídku jídel vůbec neřešil. Servis u večerního jídla byl pomalý a nabízený výběr jídel malý.

Персонал
6
Services
2
Чистота
4
Комфорт
2
Value/money
2

Blanka Benešová

одинокий путешественник, 2.12.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
32 %
  • Rozhodně tam znovu nepojedeme. Voda v bazénu špinavá, při pobytu ve welness zoně obsluha kolem nás šudlila podlahu hadrem, v bazénku horká / teplá voda stejné teplovty a ve vodě chuchvalce vlasů, ve vířivce pěna (neodvážili jsme se do ní vlézt), stropy - olupující se. V hotelové restauraci jsme čekali přes 20 minut,než si nás někdo všimne, v nápojovém lístku - nabídka vín:BÍLÉ, RŮŽOVÉ, ČERVENÉ :), hotel byl zdařile zrekonstruován z EU peněz, nicméně vybavení interieru nevkusně splácané a necitlivě vybrané, na stěnách u "mosazných tabulek" nalepené zalaminované popisy,nelepené izolepou na zdi. Vedle replik dobových obrazů obraz z ikea nebo fotky žiraf v klipu. Na pokoji sice čisto, ale neútulno - na zdech ( v kombinaci křížovou stropní klenboou) laciné moderní osvětlení. Na recepci vedle renesančního stolku otřesný plastový kaktus složený za 3 dílů, u baru - v kontextu historické budovy na zrcalde napsané růřžovým písmem( rtěnkou? :)) ALL INCLUSIVE..... Nevkusně přeplácané doplňky, nevkusně sladěné "styly", jídlo - průměrné - odvážili jsme si dát pouze smažák . Z "welness" jsme byli velmi zklamaní. V tomto hotelu se snad může líbit jen hostům, ktěří mají doma zahrádky plné plastových a sádrových trpaslíků. Doporučit můžeme jedině jako prohlídku skanzenu nevkusu!!! :) Co lze pochválit - výborné byly masérky, masáž profesionální.

  • provedení masážě

  • welness - špína nevkus všudě

Персонал
5
Services
3
Чистота
5
Комфорт
2
Value/money
1

Ema S.

Группы друзей, 28.2.2011

Čeština

  • Общий рейтинг
32 %
  • parkovani- 300 m od hotelu,preplnene,nebylo kde zaparkovat!Personal byl na 4hviez.hotel neprofesionální,dostatecne nás neinformoval o sluzbach hotelu,jidlech,atd.Zadne jine procedury v tomto hotelu nebylo mozne dokoupit-hotel je totiz neposkytoval!Masaz ze zakoupe.balicku spa byla cca 15 min.misto 30 min!Jidlo v restauraci se nedoplnovalo,stoly byly spinave-hlavne po snidani!Naopak pokoj byl cisty,uklizeny stejne jako zbytek hotelu... + bylo prekrasne okoli i pamatky

Персонал
1
Services
2
Чистота
5
Комфорт
5
Value/money
3

Miloslav Gancarcik

Пожилые пары, 28.4.2014

Olomoucký kraj

  • Общий рейтинг
38 %
  • Nezlobte se ale 5hvezd hotel to by muselo vypadat jinak

  • v sobotu rano jiz nebyly masaze k dostupnosti ( Jeli jsme tedy do Gmundu do spa ) , na pokoji derave zupany , vypinac v koupelne pokoj c 135 prelepen izolacni paskou , nebezpeci urazu el, proudem , ve welnws rucniky derave a uspinene ,vecere do 21 00 ale v 20 40 jiz personal sklizel salatovy bufet , oll incl napoje v patek jeste plnohodnotny dzus a v sobotu jiz redeny vodou , bile vino a sekt velmi podradne chuti , dezert v sobotu vecer zmrzly , personal znechuceny obecne hlavne recepcni ktera v sobotu ci v nedeli rano neumi ani pozdravit a vic ji zajimala jeji snidane za pultem nez zakaznici pred nim . Gancarcik

Персонал
5
Services
4
Чистота
5
Комфорт
4
Value/money
1

Bína Jiří

одинокий путешественник, 13.5.2023

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
40 %
  • Hned první večeře bez džusu koly domácí zazvorove a bezove limonady dle nabídky voucheru...vyřešeno až za tři dny, ale bez domácí limonády...chtěli jsme nějakou náhradu, ale bez odezvy....co s tím...

Персонал
4
Services
4
Чистота
4
Комфорт
4
Value/money
4
Wellness hotel REZIDENCE ответил на этот отзыв.
Dobrý den, jelikož jsme měnili v průběhu měsíce května nápojový automat, tím se tedy pozměnila i nabídka nealko nápojů (dle reakce hostů za vyšší kvalitu) . Stále je mají hosté k dispozici v rámci balíčku po celý den. Džusy jsou dokonce nově ve 3 variantách. Co se týče domácí limonády, je to sezónní záležitost. Za výpadek se samozřejmě omlouváme, ale jak již inzerujeme na webu je to sezónní nábídka. Nyní jsou již k dispozici.
S pozdravem,
Tým Wellness hotelu Rezidence

Vlastimila Simerská

одинокий путешественник, 9.10.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
42 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
4
Чистота
4
Комфорт
2
Value/money
4

Anonym

Пожилые пары, 10.4.2024

Vysočina

  • Общий рейтинг
44 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
4
Комфорт
2
Value/money
4

Anonym

Группы друзей, 5.10.2021

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
44 %
  • V tomto hotelu nevládne příliš vřelá atmosféra, personál restaurace neochotný a neustále naštvaný. Nápoje se nesmí odnést na pokoj, restaurace otevřená pouze do 21 hodin. Nikde není vyvěšen ani uveden v jídelním lístku ceník piva a vína, takže kdo má zaplacený balíček pouze s nealko nápoji, nemá přehled o ceně.

  • Velmi chutná a bohatá strava

  • Wellness , solná komora o ničem,jen místnost s lehátky bez rel.hudby,bez tekoucí vody...prý nefunguje. Ve vířivce špinavá podlaha, otevřené dveře,žádné soukromí.

Персонал
2
Services
4
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
2

Marika Ištok

Семья с маленькими детьми, 3.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
44 %
  • Služby personálu

  • Omezení kávy do 16hodin, omezení vstupu děti do bazénu, vlasy na zemi v koupelně po příchodu na hotel. Poměr cena kvalita. Za tyto peníze jsme jinde byli mnohem spokojenější.

Персонал
10
Services
6
Чистота
2
Комфорт
2
Value/money
2

Anonym

одинокий путешественник, 21.11.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %

(without text rating)

Персонал
3
Services
3
Чистота
6
Комфорт
5
Value/money
5

Vlasta Jandová

одинокий путешественник, 7.3.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
45 %
  • Pokoj 203 by vůbec neměli pronajímat. My jako nejstarší účastníci,jsme dostali tento pokoj. Kde je špatný přístup do druhé postele,měla jsem okopané obě nohy.Už nikdy více.

Персонал
5
Services
5
Чистота
5
Комфорт
0
Value/money
3

Božena Hnátová

Семья со взрослыми детьми, 7.9.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
46 %
  • musím poděkovat starší paní na recepci (omlouvám se za jméno), za její ochotu a vstřícnost. S pozdravem Ing. Ilona Matějů, MBA

  • nelíbilo se mi chování některých zaměstnanců hotelu (jedná se především o druhou směnu personálu) a potom jídlo, z kterého mě bylo párkrát dost špatně. protože jsme byly s maminkou na výletě, tak jsme dostaly od druhé směny zbytky od snídaně místo oběda. Nemyslím jsi, že jsme zaplatily málo za pobyt, a navíc jsme měly mít all inclisive, domnívám se, že vedení hotelu tuto službu nepochopilo.

Персонал
4
Services
5
Чистота
7
Комфорт
5
Value/money
2

Dana Hrdličková

одинокий путешественник, 5.8.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
46 %
  • příjemné služby spa

  • rozvrzané postele, shrnující se prostěradlo + s dírou , koupelna nevybavená např. koupací čepicí, mlékem, mýdlem u sprchy. V koupelně vana bez zástěny ke sprchování, místo ke sprchování

Персонал
6
Services
5
Чистота
5
Комфорт
3
Value/money
4

Eva Krejčová

Пожилые пары, 7.7.2011

Nové Hrady , CZ

  • Общий рейтинг
46 %

(without text rating)

Персонал
7
Services
5
Чистота
5
Комфорт
2
Value/money
4

Jana Bastlová

Семья с маленькими детьми, 7.1.2011

Čeština

  • Общий рейтинг
46 %
  • Hotel je nový, velmi hezky vybavený ve wellness, zařízení nové. Personál v restauraci je s úderem zavírací minuty u snídaně nevrlý, neochotný a dává najevo, že má zákazník již vypadnout. Uklizečka napochodovala s luxem do restaurace ještě před koncem doby pro snídaně. Juice, který je zdarma, je ten nejlevnější nápoj z 2l lahve prodávané v supermarketu, káva ke snídani je Jihlavanka standard. U večeře je bufet se zeleninou tj. hrášek a kukuřice, někdy ledový salát nebo nakrájená mrkev. Toto velmi znehodnocuje kvalitu poskytovaných služeb a určitě nepatří mezi služby kvalitního čtyřhvězdičkového hotelu. Ve sprchách wellnessu chybí sprchový gel (i na pokojích je k dispozici pouze tuhé mýdlo na ruce a to je vše). Jinak je hotel hezky vybaven, wellness je moc příjemné, ale pokud se nepolepší servis, už bych sem nejela.

Персонал
2
Services
2
Чистота
7
Комфорт
7
Value/money
5

Anonym

одинокий путешественник, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
48 %
  • Poslední pobyt, oproti minulým pobytúm výrazné zhoršení.

  • Nedostatečné doplňovany snidaňový bufet. Při pozdějším příchodu na snídani pouze zbytky. Nedostupná vířivka, obsazená dlouhodobě, bez reakce ze strany obsluhy.

Персонал
6
Services
4
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
2