+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Wellness hotel REZIDENCE Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 2893 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    90%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Kamila Rohlínková

dospělý pár, 21.5.2019

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
10 %
  • V hotelu se nám líbilo, wellnes bez omezení cely den je výborný marketingový krok. Byli jsme v hotelu poprvé, ale určitě se budeme chtít vracet. Také výběr a nabídka stravování byla výborná, muže si vybrat každý a myslíme, ze mu bude chutnat. Rovnez okolní příroda vás nezklame, cyklovylety, blízké památky atd.

  • Nemáme co vytknout, jen snad, ze v době pobytu nefungovala bezpečnostní kamera na parkovišti hotelu, které je mimo areal hotelu.

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Pohodlí
1
Cena/kvalita
1

Jan Poulík

dospělý pár, 4.1.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
17 %
  • velmi špatné, kvalita jakýchkoliv služeb, pokud by se to službami opravdu dalo nazvat, neodpovídá ceně

Personál
2
Služby
1
Čistota
2
Pohodlí
0
Cena/kvalita
0

Zlata

jednotlivec, 11.4.2024

Čeština

  • Celkové hodnocení
20 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anna Pilatova

jednotlivec, 10.12.2021

Babice Česká republika

  • Celkové hodnocení
20 %
  • Zdravím a přeji hezký advent a těším se na viděnou během března Moc se mi tam líbilo, všechno bylo perfektní. Výhodou pro nás dříve narozené, že vše je pod jednou střechou. Připomínky mám pouze k vysoké vaně, že sprcha není samostatná. Buď dát nějaké schůdky k vaně.

  • Přeji celému vedení včetně personál dobrý zdraví a štěstí a klid v duši po celý Nastávající nový rok a mnoho spokojených klientů, tak jako jsem byla já. Omlouváme se, že jsem to napsala do tohoto dotazů, ba naopak, co se mi líbilo!! Ještě jednou děkuji za servis. Srdečně zdravím Pilátova

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

miloš culka

jednotlivec, 26.12.2022

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Štědrovečerní víkendový pobyt neodpovídal avizované nabídce. Rozsah stravování-respektive nabídka pokrmů i celkový servis na úrovni dvouhvězdičkového zařízení. V daném termínu v okolí nebyl k dispozici jiný poskytovatel stravovacích služeb a vlastní hotel polední nabídku jídel vůbec neřešil. Servis u večerního jídla byl pomalý a nabízený výběr jídel malý.

Personál
6
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Blanka Benešová

jednotlivec, 2.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Rozhodně tam znovu nepojedeme. Voda v bazénu špinavá, při pobytu ve welness zoně obsluha kolem nás šudlila podlahu hadrem, v bazénku horká / teplá voda stejné teplovty a ve vodě chuchvalce vlasů, ve vířivce pěna (neodvážili jsme se do ní vlézt), stropy - olupující se. V hotelové restauraci jsme čekali přes 20 minut,než si nás někdo všimne, v nápojovém lístku - nabídka vín:BÍLÉ, RŮŽOVÉ, ČERVENÉ :), hotel byl zdařile zrekonstruován z EU peněz, nicméně vybavení interieru nevkusně splácané a necitlivě vybrané, na stěnách u "mosazných tabulek" nalepené zalaminované popisy,nelepené izolepou na zdi. Vedle replik dobových obrazů obraz z ikea nebo fotky žiraf v klipu. Na pokoji sice čisto, ale neútulno - na zdech ( v kombinaci křížovou stropní klenboou) laciné moderní osvětlení. Na recepci vedle renesančního stolku otřesný plastový kaktus složený za 3 dílů, u baru - v kontextu historické budovy na zrcalde napsané růřžovým písmem( rtěnkou? :)) ALL INCLUSIVE..... Nevkusně přeplácané doplňky, nevkusně sladěné "styly", jídlo - průměrné - odvážili jsme si dát pouze smažák . Z "welness" jsme byli velmi zklamaní. V tomto hotelu se snad může líbit jen hostům, ktěří mají doma zahrádky plné plastových a sádrových trpaslíků. Doporučit můžeme jedině jako prohlídku skanzenu nevkusu!!! :) Co lze pochválit - výborné byly masérky, masáž profesionální.

  • provedení masážě

  • welness - špína nevkus všudě

Personál
5
Služby
3
Čistota
5
Pohodlí
2
Cena/kvalita
1

Ema S.

skupina přátel, 28.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • parkovani- 300 m od hotelu,preplnene,nebylo kde zaparkovat!Personal byl na 4hviez.hotel neprofesionální,dostatecne nás neinformoval o sluzbach hotelu,jidlech,atd.Zadne jine procedury v tomto hotelu nebylo mozne dokoupit-hotel je totiz neposkytoval!Masaz ze zakoupe.balicku spa byla cca 15 min.misto 30 min!Jidlo v restauraci se nedoplnovalo,stoly byly spinave-hlavne po snidani!Naopak pokoj byl cisty,uklizeny stejne jako zbytek hotelu... + bylo prekrasne okoli i pamatky

Personál
1
Služby
2
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Miloslav Gancarcik

dospělý pár, 28.4.2014

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
38 %
  • Nezlobte se ale 5hvezd hotel to by muselo vypadat jinak

  • v sobotu rano jiz nebyly masaze k dostupnosti ( Jeli jsme tedy do Gmundu do spa ) , na pokoji derave zupany , vypinac v koupelne pokoj c 135 prelepen izolacni paskou , nebezpeci urazu el, proudem , ve welnws rucniky derave a uspinene ,vecere do 21 00 ale v 20 40 jiz personal sklizel salatovy bufet , oll incl napoje v patek jeste plnohodnotny dzus a v sobotu jiz redeny vodou , bile vino a sekt velmi podradne chuti , dezert v sobotu vecer zmrzly , personal znechuceny obecne hlavne recepcni ktera v sobotu ci v nedeli rano neumi ani pozdravit a vic ji zajimala jeji snidane za pultem nez zakaznici pred nim . Gancarcik

Personál
5
Služby
4
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
1

Bína Jiří

jednotlivec, 13.5.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Hned první večeře bez džusu koly domácí zazvorove a bezove limonady dle nabídky voucheru...vyřešeno až za tři dny, ale bez domácí limonády...chtěli jsme nějakou náhradu, ale bez odezvy....co s tím...

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Wellness hotel REZIDENCE odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, jelikož jsme měnili v průběhu měsíce května nápojový automat, tím se tedy pozměnila i nabídka nealko nápojů (dle reakce hostů za vyšší kvalitu) . Stále je mají hosté k dispozici v rámci balíčku po celý den. Džusy jsou dokonce nově ve 3 variantách. Co se týče domácí limonády, je to sezónní záležitost. Za výpadek se samozřejmě omlouváme, ale jak již inzerujeme na webu je to sezónní nábídka. Nyní jsou již k dispozici.
S pozdravem,
Tým Wellness hotelu Rezidence

Vlastimila Simerská

jednotlivec, 9.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 10.4.2024

Vysočina

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

skupina přátel, 5.10.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
44 %
  • V tomto hotelu nevládne příliš vřelá atmosféra, personál restaurace neochotný a neustále naštvaný. Nápoje se nesmí odnést na pokoj, restaurace otevřená pouze do 21 hodin. Nikde není vyvěšen ani uveden v jídelním lístku ceník piva a vína, takže kdo má zaplacený balíček pouze s nealko nápoji, nemá přehled o ceně.

  • Velmi chutná a bohatá strava

  • Wellness , solná komora o ničem,jen místnost s lehátky bez rel.hudby,bez tekoucí vody...prý nefunguje. Ve vířivce špinavá podlaha, otevřené dveře,žádné soukromí.

Personál
2
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Marika Ištok

rodina s malými dětmi, 3.7.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Služby personálu

  • Omezení kávy do 16hodin, omezení vstupu děti do bazénu, vlasy na zemi v koupelně po příchodu na hotel. Poměr cena kvalita. Za tyto peníze jsme jinde byli mnohem spokojenější.

Personál
10
Služby
6
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 21.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
3
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Vlasta Jandová

jednotlivec, 7.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
45 %
  • Pokoj 203 by vůbec neměli pronajímat. My jako nejstarší účastníci,jsme dostali tento pokoj. Kde je špatný přístup do druhé postele,měla jsem okopané obě nohy.Už nikdy více.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
0
Cena/kvalita
3

Božena Hnátová

rodina se staršími dětmi, 7.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • musím poděkovat starší paní na recepci (omlouvám se za jméno), za její ochotu a vstřícnost. S pozdravem Ing. Ilona Matějů, MBA

  • nelíbilo se mi chování některých zaměstnanců hotelu (jedná se především o druhou směnu personálu) a potom jídlo, z kterého mě bylo párkrát dost špatně. protože jsme byly s maminkou na výletě, tak jsme dostaly od druhé směny zbytky od snídaně místo oběda. Nemyslím jsi, že jsme zaplatily málo za pobyt, a navíc jsme měly mít all inclisive, domnívám se, že vedení hotelu tuto službu nepochopilo.

Personál
4
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2

Dana Hrdličková

jednotlivec, 5.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • příjemné služby spa

  • rozvrzané postele, shrnující se prostěradlo + s dírou , koupelna nevybavená např. koupací čepicí, mlékem, mýdlem u sprchy. V koupelně vana bez zástěny ke sprchování, místo ke sprchování

Personál
6
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
4

Eva Krejčová

dospělý pár, 7.7.2011

Nové Hrady , CZ

  • Celkové hodnocení
46 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Jana Bastlová

rodina s malými dětmi, 7.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Hotel je nový, velmi hezky vybavený ve wellness, zařízení nové. Personál v restauraci je s úderem zavírací minuty u snídaně nevrlý, neochotný a dává najevo, že má zákazník již vypadnout. Uklizečka napochodovala s luxem do restaurace ještě před koncem doby pro snídaně. Juice, který je zdarma, je ten nejlevnější nápoj z 2l lahve prodávané v supermarketu, káva ke snídani je Jihlavanka standard. U večeře je bufet se zeleninou tj. hrášek a kukuřice, někdy ledový salát nebo nakrájená mrkev. Toto velmi znehodnocuje kvalitu poskytovaných služeb a určitě nepatří mezi služby kvalitního čtyřhvězdičkového hotelu. Ve sprchách wellnessu chybí sprchový gel (i na pokojích je k dispozici pouze tuhé mýdlo na ruce a to je vše). Jinak je hotel hezky vybaven, wellness je moc příjemné, ale pokud se nepolepší servis, už bych sem nejela.

Personál
2
Služby
2
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Poslední pobyt, oproti minulým pobytúm výrazné zhoršení.

  • Nedostatečné doplňovany snidaňový bufet. Při pozdějším příchodu na snídani pouze zbytky. Nedostupná vířivka, obsazená dlouhodobě, bez reakce ze strany obsluhy.

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2