+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Wellness hotel REZIDENCE

Obchodní podmínky
Všeobecné smluvní podmínky /Rezidence Nové Hrady a.s.
1. Úvodní ustanovení
Všeobecné smluvní podmínky Rezidence Nové Hrady, a.s. jsou platné pro všechny účastníky zájezdu, pobytu a služeb cestovního ruchu společnosti Rezidence Nové Hrady, a.s., nám. Republiky1, 373 33 Nové Hrady (dále jen "Podmínky") a tvoří nedílnou součást cestovní smlouvy nebo jiné smlouvy. Veškeré tiskové chyby na našich stránkách a tištěných materiálech jsou vyhrazeny!

2. Účastníci smluvního vztahu:
a) provozovatel Wellness hotelu Rezidence: Rezidence Nové Hrady, a.s., se sídlem nám. Republiky 1, 373 33 Nové Hrady, ČR, IČO 26065631, zapsaná v OR u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl B, vložka 1334 (dále jen „prodejce") resp. smluvní cestovní kancelář nebo cestovní agentura, která má zplnomocnění k zastupování na základě uzavřené řádné smlouvy o obchodním zastoupení a
b) zákazník – jako fyzická či právnická osoba (dále jen „zákazník").

3. Předmět smluvního vztahu:
Předmět smluvního vztahu tvoří prodej pobytu a služeb cestovního ruchu „prodejcem" „zákazníkovi".
Vznik smluvního vztahu:
Smluvní vztah mezi „prodejcem" a „zákazníkem" vzniká uzavřením cestovní smlouvy, tj. doručením objednávky v písemné nebo elektronické podobě „zákazníkem" a jejím potvrzením v písemné nebo elektronické podobě „prodejcem". V případě, že „zákazník" je právnická osoba, musí být cestovní smlouva uzavřena způsobem a osobou v souladu s právními předpisy. Cestovní smlouva platí a je závazná i pro osoby uvedené na cestovní smlouvě. Zasmluvní závazky dalších přihlášených osob ručí „zákazník" jako za své vlastní. Vzájemný smluvní vztah je upraven těmito „podmínkami" a řídí se ustanoveními občanského a obchodního zákoníku.

4. Platební podmínky
„Prodejce" má právo na zaplacení ceny služeb před jejich poskytnutím a „zákazník" je povinen uhradit cenu služeb před jejich poskytnutím. Povinnost „zákazníka" vzniká uzavřením smluvního vztahu, kdy je „zákazník" povinen uhradit zálohu ve výši 50 % (pokud není dohodnuta jiná výše) stanovené ceny služeb na základě faktury zaslané prodejcem, a to ve splatnosti uvedené na faktuře. Doplatek celkové ceny služeb je „zákazník" povinen uhradit nejpozději při nástupu na pobyt/čerpání zvolené služby poskytované prodejcem. Za zaplacení ceny služeb se považuje podle formy úhrady den převzetí hotovosti nebo den připsání platby na účet „prodejce" do výše 100 % stanovené ceny služeb. Při porušení tohoto závazku zákazníkem má „prodejce" právo od smlouvy odstoupit, čímž není dotčeno jeho právo na náhradu škody a právo ponechat si doté doby obdržené prostředky na služby..

5. Ceny a jejich změny, změny objednaných služeb
Ceny pobytů a případných dalších služeb jsou uvedené na webových stánkách „prodejce" a jsou platné výhradně pro pojištěnce českých zdravotních pojišťoven. Pro „zákazníka" je však závazná ta cena, která je uvedena v cestovní smlouvě a navíc pouze však v případě, že potvrdí svou objednávku ve lhůtě nejdéle 14 dnů ode dne přijetí prvotní nabídky od prodejce. Nedojde-li ze strany zákazníka k takovému potvrzení nabídky a není-li její potvrzení v uvedené lhůtě 14 dní doručeno prodejci, platí, že nabídka je zrušena; to neplatí, pokud prodejce potvrdí zákazníkovi, že přijímá pozdě doručené potvrzení objednávky ze strany zákazníka. "Prodejce" je povinen písemně oznámit případnou změnu ceny pobytu, a to nejpozději do 14 dnů před realizací služeb. Je-li tato nová cena vyšší o více jak 10 % než byla cena uvedená v cestovní smlouvě, je zákazník oprávněn od smlouvy písemně odstoupit a celá zaplacená cena služeb mu bude bez zbytečného odkladu vrácena. Neodstoupí-li zákazník nejpozději do 6 dnů po oznámení změny ceny od pobytu, má se za to, že s novou cenou souhlasí. Pokud „zákazník" z jakéhokoliv důvodu krom důvodu na straně prodejce nevyužije sjednané a zaplacené služby (opožděný nástup, předčasné ukončení pobytu, nečerpání některé z dílčích služeb apod.), nepřísluší mu žádná náhrada ani sleva. Při požadavku na změnu znění cestovní smlouvy, která nemění sjednaný předmět smlouvy, jako jsou např. změna jména klienta, typ služeb apod., zaplatí „zákazník" paušální poplatek 200,-Kč. Změna termínu je považována za odstoupení od smlouvy. Sjednanými službami se rozumí základní rozsah služeb odsouhlasený smluvními stranami, tj. u wellness programů ubytování, rozsah stravování a wellness procedury dle typu pobytu. Časový rozpis procedur je "zákazníkovi" vyhotoven před jeho nástupem na vlastní pobyt, přičemž provozovatel si vyhrazuje právo určit časové rozplánování jednotlivých procedur. Změna časů rozplánovaných procedur je možná pouze po schválení odpovědným pracovníkem provozovatele. Rozhodne-li se klient z jakéhokoliv důvodu předem sjednanou a popř. uhrazenou proceduru nečerpat, nemá nárok na kompenzaci v podobě čerpání náhradní procedury či vrácení peněz a nebyla-li původně sjednaná procedura ze strany "zákazníka" ještě hrazena, je povinen ji uhradit v plném rozsahu.

6. Práva a povinnosti „zákazníka"
„Zákazník" má právo :* na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb
* na získání informací o skutečnostech, týkajících se sjednaných a zaplacených služeb
* písemně oznámit změny cestujících, event. odstoupit od smlouvy dle těchto „Podmínek", jakož i právo na reklamaci vad služeb
„Zákazník" má za povinnost :
* nahlásit účast cizích státních příslušníků
* zaplatit sjednanou cenu služeb nebo výši odstupného při zrušení služeb
* poskytnout součinnost potřebnou k poskytnutí služeb a k převzetí dokladů potřebných pro čerpání služeb
* splnit zdravotnické povinnosti před cestou, respektovat Ubytovací řády prodejce a počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na zdraví nebo majetku.
V případě nerespektování ubytovacího řádu a jeho závažného porušování (jednání v podnapilosti, pod vlivem drog a jiných omamných látek, agresivity a dalšími podobnými stavy, které se neslučují se společenskou etikou) si prodejce vyhrazuje právo okamžitě ukončit takovému klientovi pobyt bez finanční náhrady. * v případě změny osoby - účastníka zájezdu v možných lhůtách :
1/ učinit změnu písemně u „prodejce"
2/ předložit písemné prohlášení zákazníka o akceptu cestovní smlouvy a „Podmínek"
„Zákazník" - právnická osoba má dále za povinnost :
* seznámit účastníky zájezdu/pobytu s těmito „Podmínkami"
* zabezpečit plnění základních povinností „zákazníka" všemi účastníky zájezdu / pobytu
* odevzdat jmenný seznam účastníků a určit odpovědného zástupce jako partnera pro jednání s dodavateli „prodejce", resp. s „prodejcem"

7. Práva a povinnosti „prodejce"
Práva a povinnosti „prodejce" se váží na práva a povinnosti „zákazníka".

8. Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, stornopoplatky
Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy kdykoliv před nástupem na zájezd/pobyt, či zahájením čerpání služeb za podmínky úhrady odstupného (storna poplatků).Zrušení pobytu vyžaduje písemnou formu. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je doručení písemného oznámení „prodejci". Výše odstupného za každého účastníka je následující :

nad 60 dní před dnem plánovaného nástupu na čerpání první služby 200,- Kč / osoba
59 - 30 dní před dnem plánovaného nástupu na čerpání první služby 20% ze stanovené ceny / osoba
29 - 15 dní před dnem plánovaného nástupu na čerpání první služby 30% ze stanovené ceny / osoba
14 - 7 dní před dnem plánovaného nástupu na čerpání první služby 75% ze stanovené ceny / osoba
6 a méně dní před dnem plánovaného nástupu na čerpání první služby 100% ze stanovené ceny /osoba

9. Zrušení zájezdu ze strany „prodejce"
9.1.„Prodejce" je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit a mají za následek zavření hotelového zařízení (typicky z důvodu nařízení vlády kvůli COVID)změnit podmínky pobytu tak, že vystaví zákazníkovi voucher na částku odpovídající výši zaplacené zálohy, a to na čerpání náhradních služeb dle jeho výběru v náhradním termínu. Takto vystavený voucher je zákazník postoupit či darovat jiné osobě, je však povinen prodejci oznámit bezprostředně po takovém převodu, na koho byl převeden a kontaktní údaje na něj (tel., mail).Nesouhlasí-li „zákazník" s takovým postupem, je oprávněn bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit a žádat vrácení dosud zaplacené částky na pobyt, přičemž prodejce je povinen mu takové prostředky vrátit pokud možno do 30 dnů, nejpozději do 6 měsíců. „Zákazníkovi" nevzniká zároveň právo na žádné další náhrady. Pokud však prodejci vznikly do doby odstoupení náklady na pobyt zákazníka, je prodejce oprávněn je uplatnit vůči zákazníkovi a započítat je proti nároku na vrácení ceny za pobyt.
9.2.„Prodejce" je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit a mají za následek významnější změnu podmínek pobytu jako neprovozování wellness části zařízení(typicky z důvodu nařízení vlády kvůli COVID) změnit podmínky pobytu tak, že vystaví zákazníkovi voucher na částku odpovídající výši zaplacené zálohy, a to na čerpání náhradních služeb dle jeho výběru v náhradním termínu nebo poskytnout zákazníkovi přiměřenou slevu či jinou formu kompenzace (dárkový balíček, masáž apod.)
9.3.„Prodejce" je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit a mají za následek malou změnu podmínek pobytu jako např. omezení provozní doby restaurace, nabídku snídaně dle menu na místo tzv. švédského stolu (typicky z důvodu nařízení vlády kvůli COVID) změnit podmínky pobytu tak, že dle změněné situace pozmění jednostranně podmínky pobytu, kdy zákazníkovi nevzniká právo na odstoupení od smlouvy ani nárok na slevu ani mu nevznikají jiné nároky.

10. Reklamace „Zákazník" je povinen své požadavky neprodleně oznámit. V případě reklamace je „zákazník" povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo u poskytovatele služeb v místě konání pobytu tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud toto není možné, sepíše s poskytovatelem služeb písemnou reklamaci nebo ji zaznamená do voucheru. Pokud nebude reklamace podána neprodleně, zaniká nárok zákazníka na náhradu vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit. Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu „prodejce" (vis major), nebo okolnosti, které jsou na straně „zákazníka" (zdravotní stav), na jejichž základě zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a „prodejcem" zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené zálohy ani ceny ani na slevu z ceny vč. jakýchkoliv dalších finančních náhrad a vyrovnání.

11. Závěrečná ustanovení
"Podmínky" vstoupily v platnost dnem 24.5.2022 na dobu neurčitou a vztahují se na všechny objednané služby a pobyty.

Obchodní podmínky Hotel.cz

1. Pojmy

1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].

1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.

1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).

1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).

2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.

2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

4. Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.

4.2. Cena služby

Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.

Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.

Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.

Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.

V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.

4.4. Dárkové poukazy

Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.

Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.

Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.

DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.

Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.

Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.

Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.

Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.

Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.

4.5. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky pro ubytování

Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy

Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.

Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.

5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.

5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.

5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.

5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.

5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.

6. Odpovědnost za obsah a informace na Portálu Hotel.cz

6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).

6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.

6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.

6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.

6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.

6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.

7. Oznámení o protiprávním obsahu a informacích na portálu Hotel.cz

7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).

7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).

7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a)  údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b)  identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c)  prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d)  vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e)  další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.

7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.

7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.

8. Další povinnosti Ubytovacího zařízení

8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.

8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.

9. Osobní údaje

Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/

10. Platnost a účinnost

10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.

10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.

10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.